کمپین چند کافه زنجیره‌ای
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

در این کمپین چند کافه زنجیره‌ای هم وجود دارند که از شمالی‌ترین تا مرکز و حتی غربی‌ترین نقطه تهران را پوشش می‌دهند. یکی از این کافه‌های زنجیره‌ای پرطرفدار وی کافه شعبه خیابان فلسطین است. این کافه به همراه رستورانش بزرگترین کافه در محدوده خیابان انقلاب و چهار راه ولیعصر بوده که همیشه مملو از دانشجویان با سلایق مختلف و افرادی از جنس فرهنگ و هنر است. این کافه به میزهای سوشیالش معروف بوده و کیفیت آیتم‌های منویش اینجا را به یکی از پاتوق‌های همیشگی کافه باز ها تبدیل کرده است. از دیگر کافه‌های زنجیره‌ای کمپین کافه باز می‌توان به کافه طهرون‌ها و کافه شمرون‌ها اشاره کرد.

 

در میان کافه‌های راه اندازی این کافی شاپ با مشکلاتی و چالش هایی روبرو بوده است.  کمپین کافه باز جنس کافه فکر بکر با دیگر کافه‌ها فرق دارد. این کافه از جنس بازی است آن هم Board Game . کافه فکر بکر کافه‌ای است که می‌توانید به آن بروید با اپ فیدیلیو اعلام حضور کنید، یک بازی جذاب دو یا چند نفره (بسته به تعدادتان) سفارش دهید و بعد قهوه‌ای بنوشید و در آخر شانس این را داشته باشید که یک دستگاه پلی استیشن خفن برنده شوید.

 

در میان کافه‌های این کمپین دو کافه کیک استودیو ورتا و سارا که اولی در خیابان انقلاب است و دومی در مجتمع ASP به نوعی کافه قنادی هستند. این دو بهترین انتخاب‌های ممکن خواهند برای زمانی که هوس یک اسلایس کیک تر خوشمزه کرده‌اید می توانید به فکر راه اندازی این کافی شاپ باشید. و می‌خواهید آن را با یک فنجان قهوه یا یک لیوان دمنوش دلچسب میل کنید و از روزهای آخر سال لذت ببرید. اصلا شاید به دنبال یک کافه می‌گردید که جشن تولدی در آن بگیرید و کیک را هم از میان گزینه‌های جذاب همان کافه قنادی انتخاب کنید و خدا را چه دید شاید شما برنده خوشبخت ساعت اپل واچ جشنواره کافه باز فیدیلیو بودید.





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: